donderdag 5 januari 2023

Shopping day!

Vandaag slapen we eerst wat uit, de bedden zijn echt verschrikkelijk dus we worden steeds vermoeider wakker, willen hier nog echt niet weg maar toch alleen voor je eigen bed zou ik zo naar huis toe vliegen πŸ˜€


Maar goed terug naar vandaag, we doen eerst op het gemak even ontbijten en nog even een wasje draaien. Eerst rijden we naar Plaza del Sol om even wat kleding bij Burlington terug te brengen, we konden de vorige keer niet passen dus hebben alles meegenomen maar er bleek toch niet veel te passen, dus er weer aardig wat terug. Daarna gaan we op weg naar Winter Garden Village. Ziet er allemaal super leuk uit en er zijn zat winkels. 



We parkeren de auto en kijken hier bij verschillende winkels zoals Ross, Burlington, Best Buy, waar trouwens tv's stukken goedkoper zijn als bij ons in Nederland, Joann's waarvan ik dacht dat het een kledingwinkel was, maar dit is een winkel met lappen stof, naaimachines etc. 
Het begint ook wat te regenen, het is wat bewolkt vandaag. Maar dat mag de pret niet drukken.
Ook scoor ik nog Calvin Klein schoenen bij Burlington voor een koopje.

We lopen ondertussen weer terug naar de auto om weer elders te gaan kijken. Damian wil nog even bij Famous Footwear kijken maar daar zien we niet veel bijzonders, als we verder lopen zie ik hier ook een Lane Bryant zitten, ik hoorde dat je hier leuke lingerie kan kopen voor weinig geld, maar als ik ga kijken zie ik er niks tussen zitten helaas. 
Niet veel verder zit een Victoria's Secret, tot grote lol van de jongens want die komen lingeriesetjes tegen waarvan ze vragen hoe dat in godsnaam aan moet en ΓΌberhaupt waarom πŸ˜‚ Nog een aantal jongen, nog een aantal jaar πŸ˜…πŸ˜‰, ze besluiten om dan maar even buiten voor de deur te gaan zitten terwijl ik nog rustig verder kijk.

Hierna kijken we nog bij Old Navy, Nike maar zien we niet veel bijzonders en het is er ook nog eens mega druk.
Wel heb ik door de vele aankopen een aantal dagen terug een gratis product opgespaard met punten twv $16.50, daar maak ik dus zeker gebruik van en neem dan ook nog een paar hand sanitizers mee.

Dan hebben we het hier wel gezien en zijn we voor ons gevoel nog niet uitgeshopt. Onderweg rijden we nog even langs Dunkin' Donuts voor iets te drinken en uiteraard een donut. De verkoper heeft er absoluut geen zin in, slaat in eerste instantie alles verkeerd aan zodat het bedrag al begon met $40, dan haalt hij alles er weer af en komen we op een veel lager bedrag uit, en dan op de bon kijkende is hij een cola vergeten af te rekenen, hebben we een senior discount gehad πŸ˜‚ en 2 donuts niet afgerekend. We vinden het helemaal prima hoor.

Nu gaan we toch nog even verder shoppen en waar doe je dat goed, juist bij de Premium Outlet op Vineland Rd. We beginnen bij Aeropostale, zijn we nog nooit geweest maar hebben super leuke kleding. Jeans 1+1 gratis, shirts 1+2 gratis en diverse sale producten. Vooral de mannen slagen hier erg goed en ook ik heb een joggingbroek en sweater. Ook hebben we nog een coupon voor $10 off, en we zijn dan toch Nederlanders, dus ik zorg dat Daan die app ook heeft en doen 2 betalingen waardoor we $20 dollar korting krijgen, mag ook wel want de CC heeft flink gerookt πŸ˜‰

Tijdens het rondlopen komen we nog een gave welkom bord tegen waar we nog een foto van maken. 



We kijken hier nog wat rond bij onder andere Nike ( waar het niet normaal druk is) Rack Room Shoes en dan zijn we nog bij Puma beland, nou na Puma is het eigenlijk wel klaar. Want we zijn hier echt goed geslaagd, wat een lage prijzen hier, op alles wel 50 tot 60% korting. Schoenen voor rond de $35 en dan ook nog een coupon hebben met 20% op de totale prijs. Jayden scoort voor een leuk trainingspak en shirtjes, Damian 2 paar schoenen en gymset. Daan en ik hebben ook nog ieders 2 paar schoenen.


In de rij praten we nog met een gezin die uit Detroit komen, hij vertelt dat hij erg graag eens naar Nederland wilt en dat hij pas nog op tv had gezien dat er allemaal bootjes op een smalle rivier waren, hier bedoelde hij dus Giethoorn mee.

Ik zeg dit is een goede shopdag geweest en ik heb niet eens de Macy's nodig gehad, voor de kenners is dit voor mij altijd wel een must πŸ˜‰
Nu is het tijd om wat te gaan eten en we eten lekker bij de Wendy's, ons favoriet.
Als we hier aankomen begint er een man (chauffeur voor de Wendy's) tegen Daan te praten over zijn tattoo, Daan heeft een sleeve(nog niet helemaal af) van New York en die man is er vol lof over, he loves NY. Als hij hoort dat we uit Nederland komen is hij gelijk enthousiast want hij gaat over 2 jaar die kant op. Hij kan niet wachten om daarheen te gaan en ook het eten te proeven. 
Tijdens het eten roept hij nog naar ons als hij vertrekt, toch Amerikanen zijn zoveel socialer als ons Nederlanders.



Nu is het tijd om lekker naar het huisje te gaan, nog even ontspannen. Even lekker douchen, blog schrijven en dan ons bed in. Morgen is onze laatste volle dag hier in Florida. Ontzettend snel gegaan en zoveel niet kunnen doen, dagen vliegen voorbij. Morgen doen we alles wat op het gemak, nog even de laatste spullen halen en inpakken.


1 opmerking:

  1. Heerlijk geshopt, en wat een goede buit! Hoe kom je aan die coupons, ook via nieuwsbrieven? Ik ga er volgende week even voor zitten. Ik zou komende vakantie proberen geen extra koffer mee terug te nemen maar als ik dus lees dat er zulke goede aanbiedingen zijn verandert dat denk ik nog... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Last full day in Florida

Vandaag onze laatste volle dag, jeetje wat is dat hard gegaan. We slapen lekker uit en doen alles op het gemak, eerst lekker ontbijten met p...