donderdag 5 januari 2023

Last full day in Florida

Vandaag onze laatste volle dag, jeetje wat is dat hard gegaan.
We slapen lekker uit en doen alles op het gemak, eerst lekker ontbijten met pancakes, waffles, french toast en brood.
Het is hier trouwens slecht weer vandaag, vannacht al heel veel regen en nu is het nog steeds wisselvallig en erg bewolkt.

Daarna gaan we op ons gemak de koffers inpakken, dit gaat alleen niet zo makkelijk als dat we denken. Dit gaan we er never nooit in krijgen allemaal. 🙈
Maar normaal hebben we altijd 4 koffers bij en nu maar 2, dus ergens wel begrijpelijk dat het niet gaat passen. Als we te lang aan het tobben zijn besluiten we toch maar om een koffer te gaan kopen.
Tussendoor bellen Daan zijn ouders ons nog even op om te vragen hoe alles gaat en of we er klaar voor zijn om weer naar Nederland te vliegen. Het is nog steeds dubbel hoor, missen onze dieren toch ook wel heel erg, maar willen hier ook nog veel doen. 

Voor nu gaan we er nog even op uit. We rijden eerst naar de Walmart om de laatste spullen te kopen, even kijken voor mijn moeder of haar spullen er al zijn maar die zijn helaas niet te vinden, moeten ze dit jaar toch zelf gaan kijken. Ondertussen doe ik nog even videobellen met mijn vader of ze nog iets nodig hebben hier.
Ook kijken we hier voor een koffer maar die zijn allemaal best prijzig.
Ze zijn hier alweer volop met Valentijnsdag bezig, wat maken ze er hier een werk van.



Na de Walmart rijden we naar Plaza del Sol om weer iets terug te brengen bij Burlington, Damian heeft gewoon 2 dezelfde shirts gekocht, kunnen we hier gelijk nog even kijken voor een koffer. Hier zien we wel een leuke koffer voor een leuke prijs en die gaat dus mee. En toch nog even een broek voor mij en een shirt voor Daan, kunnen het niet laten.

Daarna rijden we nog even naar de Dollar Tree om hier nog iets voor mijn moeder te halen en kopen we gelijk even wat te drinken.
Nu nog even naar de Nike store voor Damian, die mocht nog 1 paar schoenen en wil heel graag Nike's. Bij Lake Buena Vista gaan we dit keer kijken, we kijken eerst nog even bij een Disney Outlet voor een buurvrouw, die is gek op Pluto maar het enige wat je ziet is Mickey en Minnie, dus helaas geen Pluto voor ons buurvrouw.
Dan naar Nike, hier is het gelukkig een stuk rustiger en Damian ziet gelijk al een aantal schoenen in zijn smaak. Na lang twijfelen heeft hij hele stoere schoenen gescoord. Daan gaat in de rij staan en ik ga alvast met Jayden naar Rack Room Shoes want ik had vorige week voor $150 dollar aan schoenen gekocht maar de punten niet gekregen. Zij heeft het voor me geprobeerd maar het lukte haar niet. Morgen dus maar even bellen om te punten bij te schrijven.

Het is nu klaar geweest met shoppen en is het tijd om te gaan eten. Uit eten gaat hem niet worden ivm Daan die erg reageert op vlees en kruiden. En de jongens willen heel graag een keer bij Steak 'n Shake eten en doen het natuurlijk ook voor de milkshake.
Ditmaal gaan we hier lekker zitten en moet zeggen dat het allemaal zeer goed smaakt en ja ook de milkshakes zijn hier super lekker.








Nu lekker naar het huisje om de koffers verder in te pakken en nog wat wasjes draaien. Nu past gelukkig wel alles in de koffers.
Dan nog even relaxen en ik schrijf nog even de 2 blogs, want we liepen elke keer een dag achter 😊
De jongens douchen alvast en gaan daarna op hun telefoon filmpjes kijken en gamen.
Ik app nog even met mijn moeder, mijn lieve nachtbrakertje, die vertelt dat ze straks onze hond Spikey weer gaat missen.

Morgen vliegen we rond 14.15uur eerst naar Philadelphia om dan vervolgens 4.30 uur te wachten, beetje jammer. Ze hadden de vluchten al verandert toen we net een aantal maanden de tickets hadden geboekt, normaal vlogen we pas 18.15 maar die is dus vervroegd en moeten we dus langer wachten op PHL en nu maar hopen dat het deze keer allemaal goed gaat met de vluchten.

Voor nu wil ik iedereen bedanken die hebben meegelezen met ons en bedankt voor alle reacties! 

1 opmerking:

  1. Ik wilde net roepen: Ross of Burlington, maar gelukt met de koffer. En anders had je het toch te laat gelezen haha. Jullie zijn nu onderweg naar huis. Goede reis terug, alvast bedankt voor de blogs. Leuke als voorbereiding voor mijn eigen vakantie in Florida over 2 weken.

    BeantwoordenVerwijderen

Last full day in Florida

Vandaag onze laatste volle dag, jeetje wat is dat hard gegaan. We slapen lekker uit en doen alles op het gemak, eerst lekker ontbijten met p...